Hoppträning på Ella!

2012-10-01 @ 20:22:39
Igår var jag till Gimo och hoppade för Petra :) Ella gick bra men ibland förstod hon inte riktigt vad hon skulle göra och ibland surade hon ihop och bara slog och dummade sig men fick en del bra språng, jag lyckades lägga henne rätt nästan hela tiden men hon backade av och sög inte riktigt som hon har gjort, men blev bättre efter några språng, tror hon behöver hoppas lite oftare och löshoppas lite mer för att hon ska förstå och lära sig vart hon ska göra av benen. Ibland hängde inte frambenen med men bakbenen och ibland frambenen men då inte bakbenen, men övning ger färdighet som man brukar säga så blir till att nöta lite sånt :) Hon blir väldigt lätt ofokuserad och kollar på allt annat än det hon ska så jag måste även jobba på att få henne fokuserad och motiverad till att lyssna när jag tränar, vilket är lättare sagt än gjort på denna lilla donna :p
Hannah Carlsson fotade och mamma filmade så här kommer lite foton och film kommer sen för nu måste jag springa upp till tvn och kolla på X-factor :D ha det så bra så länge!
XOXO Pim
 
♥ Min fina Prinsessa ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0