Härligare dag får man leta efter!

2012-10-03 @ 20:43:25
Idag fick vi se en glimt av höstsolen :D Kan man bli annat än lycklig då eller?! dock kom det regn efter det men solens strålar värmde min själ idag så då kan man inte bli nere av lite regn ju.. Idag har varit en väldigt trevlig dag, vi fick äntligen vår "dag" tsm jag och underbara Sofie :D Vaknade imorse och gick ut och släppte ut hästisarna sen mockade jag och sen duschade. Hade tänkt rida Ella också men hov va lite varm i höger fram idag eftersom hon trampat av sig den skon igår... har tröttnat på dessa tappskor nu.. -.- får ta och lära mig slå på dom snart! Efter det kom iaf Sofie hit och vi satt här och snackade och skrattade en stund, sen va vi ut i leran och hälsade på hästarna sen bestämde vi oss för att åka till lilla Gimo och fördriva tid, blev dock att vi gick till Roma och åt salad och tror ni inte jag hade lagt ur kortet ut plånboken eller... -.-' så snälla Sofie betalade åt mig (I'll pay back soon honey! promies).
Efter det drog vi till henne och fördrev tid med att snacka och kolla på tatueringar, vi har bestämt oss för att vi ska gå och göra varsin tsm, för ingen av oss törs göra det själv :p sen hälsade vi på hennes små söta hästar och sen åkte jag hem då klockan hade hunnit bli halv 6 :) Sen har jag kollat lite på matten men la snabbt undan boken igen.. hatar den just nu.. omprov på fredag så får ta tag i det där imorrn på tåget upp till Gävle!
Nu sitter jag och kollar på Red Dog men har bara hunnit se halva för filmen måste ladda.. så då passade jag på att uppdatera er lite :p Såg att ni har börjart bli många som läser nu, va uppe i hela 22 unika besökare igår :D Guld till er! hoppas ni fortsätter följa c:
Men nu måste jag fortsätta kolla film, ha det bäst!
XOXO Pim
 
Kika in hos Sofie HÄR!
 
Kunde inte låta bli att låna bilden, du är ju för charmig gullis ;D
 

Kommentarer
Postat av: sofie

Åhh guud vad charmig bild HAHA ;) <3<3

Svar: absolut snyggaste bruden i stan ;D <3<3
Pimpim Stoor

2012-10-04 @ 15:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0