Hann inte idag heller..

2012-10-15 @ 23:10:55
Oj hann inte blogga idag heller :s SORRY!!
Va iaf till Make Up Store på sminkkurs efter skolan, fick det när jag fyllde 18 :) Mycket kul och jag rekommenderar det verkligen! man fick ju välja saker för de 495kr som kursen kostar så fick med mig 3 saker hem som ni får se imorrn och bilder på sminkningen kommer också upp imorrn :) Har även bokat in en lektion för Marie på Onsdag så får Ella jobba lite dressyr igen :)
Men nu måste jag verkligen sova! Imorrn ska vi dansa ZUMBA på idrotten :DD ska bli askul! efter det så blir det umgås med Sofie, ska provrida hennes lilla donna till häst också, ska bli spännande :)
Menmen sov gott och ha det kung!
XOXO Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0