Godmorgon!

2012-10-08 @ 10:19:08
Godmorgon vänner!
Idag åkte jag med mammi in till stan, eftersom jag inte börjar förens 12.15 så hängde jag en stund i Härjedalsköksbutiken i Fyrislund men nu sitter jag i skolan och fördriver tid, måste ta upp matteboken snart,, lunch om 1timme så får bli lite matteplugg tills dess. Efter lunch blir det Svenska och debattartikelskrivning,, blä..
Valet står mellan Coffiehouse by George eller Subway till lunch, vad tycker ni jag ska välja?
Är sugen på macka men får se om jag pallar gå dit.. :p typ inga andra i klassen som är i skolan nu på morgonen förutom Danijella och sen är det en massa små stylistfjortisar här... som snackar, skrattar och skriker.. otroligt drygt och störande!
Aja nu rinner tiden iväg så nu tar jag och matteboken en dejt,, ha det kung ladies and gentlemen!
XOXO Pim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0