Full rulle som vanligt!

2012-10-28 @ 20:00:00
Igår skrev jag som sagt högskoleprovet :) kändes faktiskt bra, hade inge problem med att hinna klart innan tiden gick ut, svarade på allt dessutom :) fick typ 73 av 160p vilket borde ge mig typ 0.7 eller nått för 80p är hälften av 160 och det borde då va 1.0 :) menmen nöjd, hade som sagt inga krav utan ville bara testa på det och se hur det va och vart jag låg någonstans :) Efter det åkte vi till brorsan och firade honom som fyllde år :) Fullrulle där som vanligt ;) Ölbrukar och groggar lite överallt ;p men trevligt va det! Efter det åkte vi till pappa, asså jag och lillebror. och här har jag varit nu och stannar till imorrn sen åker jag hem igen för måste rida och på tisdag så ska jag till skolan och fixa min Matte C som vår idiotlärare förstörde för mig..
 
Imorrn kommer det ett inlägg om Ella, från när jag köpte henne tills nu med massa bilder osv :)
Just nu sitter jag och pratar med Robin på msn, lika trevligt som vanligt men nu tänkte jag va lite social med honom igen så ni får ha det kung!
XOXO Pim
 
Världens finaste prinsessa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0