Crazy Sign

2012-10-26 @ 20:23:00
Igår kom Crazy hit :) som jag redan sagt så ska hon stanna här tills nästa sommar :) Hon verkar lite nervös just nu men det lägger sig nog snart, brukar göra det efter några dagar :)
Lite kort fakta som jag vet om henne kommer här:
Namn: Crazy Sign
Ålder: ca 7år
Höjd: ca 165cm
Peter köpte henne som 2åring när hon kom in på slakteriet för att slaktas då ägaren skulle sluta med hästar, hon va då fullt frisk och fin. Efter det har Peter tagit 2 föl på henne var av den ena startar för första gången nu i helgen och den andra är 1år och sen går hon och bär på sitt tredje nu då :) Hon verkar vara en väldigt trevlig och rar individ men med nerverna lite grann på utsidan, men jag tror hon lugnar ner sig efter ett par dagar :) hon har fått gå själv i två dagar nu och jag tror hon får gå själv imorrn med, men beror på om mamma är hemma och kan hålla koll, om hon är det så släpper vi nog ihop henne med Ella först för dom står bredvid varandra i stallet :) Jag hoppas hon kommer trivas här hos oss :)
 
Här kommer lite bilder från igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0