-2,2 och jag välkomnar Vintern!

2012-10-12 @ 08:56:18
Ja nu är man i Örbyhus på väg till Gävle igen då :) snart helg! 
igår fick Ella vila för åkte och umgicks med en polare ist :) ikväll ska jag också till en polare så får se vilken tid jag kommer ifrån gävle om jag hinner rida idag eller om jag får göra det imorrn ist, på söndag är det iaf Pay n' Jump i Almunge, ska bara hoppa 50 och 60 och få till galoppen mellan och så, har inga större krav på min donna, mest att hon ska hoppa och gå fram för skänkeln utan att slå :) det är svårt nog för henne... Bästa Sofie följer förmodligen med och kollar på min galning till häst ;) kan bli kul att få henne att testa rida henne sen ^^
kommer nog inte hinna blogga ikväll, beror på om jag kan göra det hos min polare :) annars får ni ha det kung så hörs vi! 
btw solen strålar ute nu även om det va kolsvart och -2,2 imorse när jag vaknade, så nu skulle jag hellre sitta hemma och rida än att plugga matte i 5h :(  men jag välkomnar verkligen Vintern nu, är trött på denna jävla lera och tappskor nu, och jag vill ha mycket snö så att det blir ljust ute på kvällarna och mornarna :D
aja vi hörs!
XOXO Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0