Svenska Nationella talet,, vad ska jag skriva om? förslag uppskattas!!

2012-11-11 @ 19:11:22
Just nu sitter jag och väntar på att avsnitt 6 (säsong  2) av Summerland ska ladda klart så tänkte att jag kunde uppdatera här lite :)
Idag har jag gjort INGENTING,, väldigt skönt faktiskt :) regnade imorse när jag vaknade kl.10 så sprang ut och kastade ut hästarna och sen in och käka frulle. tänkte rida men det slutade aldrig regna så fastnade i Summerland ist och nu sitter jag fast här.. ^^
Måste komma på något att skriva om till mitt tal i Svenska nationella också.. några förslag?
Årets tema på NP är värderingar och texthäftet heter Hissa eller Dissa.
Jag uppskattar all hjälp jag kan få för jag har NO IDEA vad jag ska prata om!
Aja nu har summerland laddat klart så nu ska jag kolla vidare :)
XOXO  Pim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0