Summerland in my <3

2012-11-06 @ 22:36:01
Som jag sa igår så har jag äntligen hittat min älsklingsserie som gick 2004, jag är som besatt av den och har nu precis kollat klart hela säsong 1 :D så underbart bra! Jag rekommenderar er verkligen att kolla på den, jag skrattar, gråter och njuter om varannat så bra är den. :') Imorrn börjar jag nog med andra säsongen men får se, borde plugga lite matte också ^^
 

 
Snyggaste pojken ever, Jesse McCartney ♥ japp jag blir lite fjortisvarning när jag ser honom ^^
 

Tillbaka till vardagen, Ella va super fin i benen både igår och idag så idag blev det en liten tur på 45min med mest skritt, lite trav och några enkla fattningar bara :) hon gick bra men var väldigt pigg så det var vääldigt dumt att rida utan martingal.. huvud i ansiktet?,, japp!
Imorrn är det djursjukvård men får se hur jag mår imorrn när jag vaknar för idag har jag haft världens huvudvärk och ont i lederna vilket brukar betyda att jag inom kort är sjuk :( menmen får hoppas jag klarar mig!
Nu måste jag sova för imorse försov jag mig också.. klockan ringde 05.18 och jag vaknade men dum som jag va snoozade jag och vaknade 06.50 ist.. SMART PIM.. NOT!
Aja imorrn får jag inte göra samma sak iaf så nu måste jag sova. Ha det kung och sovgott!
XOXO Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0