Städat hela huset!

2012-11-02 @ 20:07:21
Dagen började med att fundera ut vad jag skulle göra idag,, slängde typ 2h på det ^^
När jag väl bestämt mig så gav jag mig ut på en timmes ridtur på prinsessan, hon börjar bli galet fin i formen nu, jobbar rygg och går lång och låg och INTE spänner underhalsen (Y) :') ska bli kul att åka till en ridbana snart och se hur hon går när jag kan rida igenom henne mer ordentligt. Kan ju inte rida nånstans mer än på vägarna för det är dyngsurt överallt.. :( menmen hon gick riktigt fint i traven idag iaf, galoppen va inte lika fin som igår men inte helt tokig den heller, fattningarna krånglar fortfarande men väl i galoppen går hon bra med runda fina språng :)
 
Efter det fixade jag stallet och sen städade jag hela huset, eller aa jag dammsög hela men städade bara hallen, köket och mitt rum grundligt :) känner mig väldigt duktig faktiskt, men hade ju inget annat att göra så då kunde jag lika bra göra det eftersom ingen annan i familjen tänkte göra det.. kan satsa pengar på att det ser lika förjävligt ut igen inom loppet av ett par dagar.. men nu ska jag springa och ta mina chips, min dipp och min saft och kuta upp till tvn och kolla på x-factor, kan ju inte missa idag när One Direction ska uppträda ^^ hehe
Någon mer än jag som kollar bara för att se hur One Direction är live?
Aja vi hörs!
XOXO Pim
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0