Snö, snö och ännu mer snö!

2012-11-28 @ 18:16:00
Japp och det är jag så fruktansvärt glad över :D Jag älskar snö och kommer alltid göra!
Jag har längtat efter snön i ett par veckor nu, och nu har vi äntligen fått ett par cm och det kommer bara mer och mer så jag är lycklig. Har även gjort vinterns första snöboll nyss när jag va ut och gav hästarna, en tradition för mig är att alltid kasta lite snöbollar med Klippa som hon älskar att jaga och även denna vinter fick jag chansen (Y)
Dock fasar jag lite över hur och om Upptåget kommer gå till Gävle imorrn :s hoppas UL fixar den här vintern iaf..
inge kul om det är så att vi kommer halvvägs och så säger dom att "nä tåget kommer bara gå till Tierp för att det är för mycket snö osv.." -.-' hoppas inte det!
 
Såhär såg det ut imorse när jag gick ut och morgonfodrade och nu är det ännu mer :D
 
Efter en mycket lärorik dag med Annika på Djursjukvården så åkte jag till systrarnas + Arvids lägenhet i Alunda och spenderade lite tid med Baltiz och Agge innan mamma kom och hämtade mig. Baltiz hittar alltid på något roligt och idag skulle han envisas med att sitta i korgen som stod under vardagsrumsbordet, inte världens största korg valde han heller... men fy så söt man får va ibland :'D

Agge till höger och Baltiz till vänster
 
Men nu ska jag skriva klart uppgiften om smärta hos möss och råttor och sen blir det duschen och tidigt i säng, för imorrn är det Kemi i Gävle som gäller för hela slanten :)
Ha det kung i det underbara vädret!
XOXO Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0