Sjuk..

2012-11-19 @ 22:30:24
Hej, förlåt att jag inte har skrivit på några dagar men jag har varit sjuk sen i tisdags förra veckan.. Va i skolan på förmiddagen då men mådde redan dåligt när jag åkte in så åkte hem direkt efter lunch och sen dess har jag haft både feber, ont i halsen och lederna och världens jävla huvudvärk.. hatar det. men nu är jag nästan helt frisk men har valt att stanna hemma några dagar till för att låta kroppen bli helt friskt, hatar mig själv när jag stressar och går tillbaka till det vanliga livet när jag fortfarande är halvsjuk för då är jag halvdålig i ett par veckor och sen blir jag sjuk igen. så nu tänkte jag testa en ny variant och vara hemma lite längre och låta kroppen vila upp sig helt :)
 
Idag va jag iaf in till skolan och hämtade lite saker så jag kan göra lite uppgifter som jag inte har hunnit och som jag har fått nu under förra veckan så imorrn blir det kemi-plugg och hinner jag så tänkte jag börja med djursjukvården också :)
Ha det så bra så länge, nu ska jag lägga mig och kolla på Chuck (som jag har kollat säsong 1 och 2 under förra veckan ^^) och sen sova.
XOXO Pim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0