Otroligt trevligt!

2012-11-10 @ 21:27:00
Imorse vaknade jag halv 8 så gick ut och red halv 9, Ella skötte sig toppen bra, riktigt pigg och framåt! Red bara en liten tur barbacka med hacket övade lite galoppfattningar men skritta och trava mest :) Efter det blev det fixa sig och åka till stan och träffa Jocke, väldigt trevligt! vi vandra runt på stan ett tag, fikade på Café Årummet och sen satt och snackade på varma gubben ett tag, aldrig sett en människa som blivit så fascinerad av att den va varm (han kommer inte från uppsala) ;D haft en så otroligt rolig dag, skrattat mer än jag gjort på väldigt länge! :D
Fick även oväntat besök av Frida och Klas nu på kvällen, satt och snackade och skrattade osv. väldigt trevligt! :D

Min dag har verkligen varit en toppen dag!
men nu ska jag snart sova för har ändå inget att göra ikväll :) så godnatt och sovgott.
XOXO Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0