Mitt hjärta börjar bli tjock :')

2012-11-21 @ 00:41:55
Idag har jag suttit hemma och gjort en labbrapport och lämnat in den :) känner mig duktigt.det är väl typ det jag gjort idag förutom fixat stallet o sånt. Blev lite ofokuserad när jag skrev på labben att jag började drömma mig bort till studenten och kollade lite klänningar, har nog redan hittat den jag vill ha ^^ men tänker inte avslöja något alls förens jag köpt en klänning :) Studentmössan är redan bestäld så nu är det bara klänningen kvar.
 
När jag tog in hästarna idag så stod jag och mös lite med Ellis, hon har ju blivit lite bortglömd i en vecka nu eftersom jag varit sjuk men imorrn tänkte jag ta mig ut på en liten promenad med henne, hon är världens bitch just nu vilket tyder på att det var för länge sen hon reds/fick komma ut :p så imorrn tar vi och gör något åt det.
Såg även i måndags (första dagen jag såg henne på nära håll på en vecka) att mitt hjärta har börjat blivit tjockis :') hon är i 6e månaden nu så nu är det dags för henne att tjocka på sig men jag blev så chockad när jag såg det, blev så glad :D
 
Innan hon betäcktes
 
Nu 6e månaden
 
Min älskade lilla tjockishäst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0