Mår apa..

2012-11-13 @ 15:18:58
Fyfan så äckligt jag mår.. :( åkte till skolan med ont vid bihålorna gick i skola på förmiddagen men efter lunch mådde jag inge bättre så skippade idrotten och åkte hem ist så nu ligger jag i sängen men mjukisar och en yllefilt och kollar på Summerland och snorar, hostar och nyser. ska knapra i mig en ipren strax medan jag väntar på att ett avsnitt ska ladda klart :) vill verkligen inte bli sjuk,, hatar det.. och har verkligen ingen tid för det.. djursjukvård imorrn, kemi i gävle på torsdag (två labbrapporter ska va klara tills dess), förberedelse för nationella i Svenska på måndag nästa vecka, NP Talet på tisdagen och Uppsatsen på fredagen.. usch hatar att jag kommer skjuta upp massa saker nu :( menmen man måste få va sjuk ibland också även fast jag inte vill.
Ella får vila idag eftersom jag är helt jävla död..
Är det någon mer som håller på att bli sjuk eller är sjuk? :)
XOXO Pim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0