Hovistime

2012-11-03 @ 14:28:44
Nu har Pia precis varit här och skott hästarna :) Ellis och Lorento fick nya skor medan Sherry och Crazy bara verkades eftersom dom går barfota :) Ella va genomsvullen i alla fyra idag från knäna/haserna ner till hovarna :s har ingen aning om vad det kan va, hon är inte varm och inte halt bara svullen :( Pia sa att det är för att det är så lerigt och mjukt överallt,, men hon är varken lerig om benen eller har mugg då jag är väldigt noggrann med att hålla henne ren och torr.  någon av er läsare som varit med om liknande eller har några tips på vad det kan va?
Ella brukar vara den i stallet som har torrast och finast ben men nu är det tvärt om :(
Aja idag får hon vila eftersom hon både är nyskodd och är så svullen, får hoppas det ger sig snart!
Nu ska jag nog ta och dunka musik och plugga lite matte.
Ha det kung!
XOXO Pim
 
Min älskade och saknade Kung och min fina Prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0