Duktig tjej

2012-11-21 @ 20:26:06
Har gjort klart sista labbrapporten, hemtentan i Idrott och nästan hela slutsatsen av träningsprogrammet i idrotten :) känner mig duktig.
Har även varit ut och gått med Ella idag, fick bli lydnadsövningar,, märktes att det inte va jag som hade hållit på med henne på en vecka.. -.-'  Blev mycket stanna-backa-stanna och stanna-skritta-stanna och när hon inte stannade ja då fick hon backa gjorde även skritt-trav-skritt och stanna-trava-stanna och i traven  fick vi backa vääääldigt mycket i början för hon va mer i luften än på marken den lilla sötan :* men efter några upprepningar av varje sak så kom hon ihåg vad det va jag vill och då skötte hon sig bra, inte lika bra som vanligt men bra :) hon blev iaf väldigt glad över att få komma ut (Y)
Men nu ska jag ringa syster och sen blir det nog mat strax.
Ha det kung
XOXO Pim
 
 
Ge mig vit snö och jullov nu, bara det som saknas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0