Dagen

2012-11-04 @ 21:15:04
Hejsan!
Igår började det åska på kvällen när jag låg och kollade på Summerland så blev tvungen att avbryta mitt i :( men kollade klart på den idag :) Summerland är den enda serie jag tycker är så bra att jag kan kolla om och om igen, dock har jag inte hittat den förut men igår fann jag den och det gjortde hela min kväll :D Den är så sjukt bra!
Menmen just nu sitter jag hos Alex och pluggar och äter godis :) Ellis fick vila idag igen för imorse va hon svullen från kotorna och ner så lite bättre har det blivit iaf :)
 
Igår sydde jag även ett nytt "lock" till min tvättkorg och en klädpåse till min säkerhetsväst i mitt fina älskade limegröna linnetyg, blev väldigt nöjd (y)
 
Två dagars arbete sen var allt rent igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0