6 månader.. hur har jag klarat mig?!

2012-11-08 @ 23:28:31
Den 4 maj 2012 lämnade du mig för sista gången. Många tårar av saknad och längtan efter dig har fälts. Du va min vita kung, mannen i mitt liv och det kommer du alltid förbli, ingen kan ersätta dig eller oss. Alla tävlingar, träningar, med- och motgångar, skador, igångsättningar, skritturer, galopper över fälten, fältävlansträningar, dykningen på ryttarstadion i Stockholm 2011, höjdhoppningen i Gimo 2009 där vi tillsammans tog oss över 125cm, träningen för Micke Schultz där vi hoppa 110-115 på storhästavstånd, första segern 14 juni 2009 vilket även va hoppfinalen av och då blev det även andra plats i totalfinalen av EKOHUS allround ponnycup, dubbla segrar i Gimo 18 okt 2009 (hamna i tidningen då), dubbla segrar på UPK 5 juli 2009 (två segertäcken) och alla bus och lekar vi hittat på, kan hålla på i år och dar men det är minnen som är oförglömliga och omöjliga att ersätta. 4år fick jag med dig, fyra helt fantastiska och underbara år, jag önskar flera gånger om att jag kunde få dra tillbaka tiden ett par år och sen stanna där resten av livet ut. Jag vill höra ditt "godmorgon" när jag morgonfodrar, få morgon- och kvällspussarna, kunna lägga armarna om din hals eller fläta in fingrarna i din underbara man rida i hagen utan något alls.Åh vad jag saknar dig mitt hjärta!
 
Jag kommer ALDRIG glömma dig, det är en sak som är säkert och jag kommer fälla många fler tårar för dig!
Den 4 november va det 6månader sen jag lämnade över dig, SEX HELA MÅNADER?! hur har jag klarat mig utan dig?! jag har inget svar på det för jag vet faktiskt inte hur jag överlevt.. Tårarna rinner vid bara tanken på dig just nu, skulle kunna göra vad som helst för att få dig tillbaka, om så bara för en dag.
 
Sista gången jag satt på dig min vita Kung :'(




 
 
 
 
 
 
 
Texten i denna låt får min att tänka på min Kung, den passar så bra in på hur jag känner!
 
♥ JAG ÄLSKAR DIG DÅ, NU & FÖRALLTID MORITZ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0