Tillsammans tills döden skiljer oss åt! ♥

2012-05-31 @ 00:34:33
Jag saknar min lilla prinsessa massor :( längtar tills hon kommer hem igen,, vill rida och känna känslan när allt funkar igen, tillsammans är vi ett men utan varandra är vi inget! älskar min lilla plutt!

Idag har jag varit ledig så pluggade lite imorse sen red jag ut med syster och sen har jag suttit och pluggat resten av kvällen också :) Imorse köpte jag även två nya bikinisar till sommaren, det var ju rea liksom så kunde inte låta bli ^^ snygga var dom iaf men bilder kommer när jag fått hem dom!

Imorrn är jag också ledig så jag har tagit på mig att gå dubbelt imorrn och tjäna lite pengar från 10-17 :)
så nu får det bli att hoppa i säng och sussa en stund innan det blir upp och duscha och fixa mig och åka och jobba :)
Så ha det bäst! Godnatt och dröm sött!
PUUUSSS


-Tillsammans tills döden skiljer oss åt! ♥ Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0