Svenskaprov och en superduktig Tindra!

2012-05-21 @ 22:42:52
Svenskaprovet idag gick heeelt okej,,, hoppas på G iaf. FYFAN vad mycket man var tvungen att skriva... fick kramp i armen så sket i de sista frågorna som jag endå inte hade någon aning om vad svaren va. Menmen nu är det gjort iaf! Efter det satt jag kvar i skolan och gjorde min avslutningsuppsats till Psykologin, hann inte bli helt klar innan klockan slog halv 5 så får fortsätta imorrn.
Juste imorrn kommer älskade Sofie hit igen :D Längtar!

Och nu på kvällen höll jag en liten lektion för syster på Lorento och det gick riktigt bra när latmasken Lorento började jobba :)
Sen red jag Tindra och hon gick riktigtriktigt bra idag! På onsdag har hon stått här i en månad. för en månad sen gick hon emot handen och gummisnodden och mest bara sprang runt,, men nu har hon börjat söka sig neråt och tar ett fin stöd i tyglarna dock orkar hon inga långa sträckor men det kommer allt eftersom :) såhär bra har hon gått de två senaste ridpassen (dock bråkar hon och reser sig när man skrittar fram de första 10min..) så det är väldigt kul att rida just nu :P men det kommer väl en trotsperiod igen snart,,, fast hoppas inte..

Här är en liten film från dagens pass och hur hon går nu :)


Nu ska jag sova så morgondagen kommer fortare!
Ha det bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0