Sommarjobb!

2012-05-04 @ 00:24:39

för några dagar sedan fick jag ett brev där det stod att jag har fått sommarjobb hos kommunen :) Bättre det än inget! kommer jobba på Olands golfklubb 30/7-13/8 och tjäna runt 3000kr (Y) Sen ska jag försöka få till lite sommarjobb i början av lovet också för i slutet av Juni åker jag och några polare ner till Gotland och bor i min fasters hus under en vecka (Y) Galet kul vi kommer ha!

Imorrn är jag ledig, någon gång under dagen kommer Cecilia och vet.besiktigar Moritz och sen vid halv 6 kommer hans nya ägare och hämtar honom :) kommer sakna honom massor men det här är bäst för allas del. :/ Stallets kung, min lilla bebis, min plupp ska flytta från oss efter 4år.. :'/ Jag har haft 4 underbara år tsm med världens bästa Moritz, vi lyckades skrapa ihop runt 50rosetter under 2009 och sedan plockat några stycken under 2010-2011. 2009 och 2010 stod vi som stolta KM-segrare på Gimo RK, 2009 stod vi som stolta silvermedaljörer i totalen och som segrare i hoppfinalen i Eko-Hus Cup! under 2009 gjorde vi bravalden att segra i båda klasserna under två tävlingar (UPK och Gimo RK) och ingen var så stolt som jag var då! Ingen kan någonsin ta ifrån mig dessa underbara minnen som jag har fått dela med världens bästa vän!
Jag kommer sakna honom massor men jag kommer ALDRIG någonsin glömma honom!
Jag älskar dig Moritz! <3


Kommentarer
Postat av: emma

vad lite ni tjänar hos er komun.. :o

men usch moritz, tänker på din pimpim verkligen! <3

2012-05-04 @ 21:58:24
URL: http://teczowy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0