Regn för med sig underbart fin himmel!

2012-05-11 @ 23:45:15
Idag fick vi vara lediga från skolan eller aa vi behövde inte åka till skolan och plugga :) Så jag tog chansen att åka till Granngården och "jobba" idag ist. Det har vräkt ner hela dagen idag... skitväder.. men när jag kom hem så hade regnet fört med sig en stor fin regnbåge över hela himlen och ibland var dom tom två :D
Så underbart vackert!


Men innan jag och mamma åkte hem så åkte vi till Karö och kollade på Sherrys hingst Handzome, riktig liten snygging var han! så det kommer nog bli toppen med dom tsm!
Imorrn kommer jag "jobba" igen så nu måste jag sova,, natti vänner, sov gott!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0