Prov dagen innan skolavslutningen... Tack för den -.-'

2012-05-15 @ 23:49:08
Idag borjade vi dagen med att skriva en typ labbrapport från vår dag i stadsskogen när vi letade insekter och gjorde artbestämningar på dem med hjälp av bestämningsnycklar. Efter det var det lunch och sen hade vi Svenska,, och vi började med ett nytt område, Språkhistoria, och vi kommer ha ett prov på detta dagen innan skolavslutningen... så om man failar så måste man göra om det i höst.. IRRITERANDE! -.-

När jag kom hem så gav jag och Maria oss ut och red på Ella och Lorento. Massagen Ella fick förra veckan gjorde verkan för idag kickade hon INGENTING i galoppfattningarna vilket hon har gjort hela tiden förut. Efter att vi ridit så stretchade jag henne som Sofia visade mig att jag skulle göra och det märktes skillnad i "vighet" i högerbak :) vilket är toppen! (Y) efter det så borstade och fixade jag Ella snygg (så gott det gick) och sen fixade jag stallet :) Nu sitter jag här även fast jag borde sova för en timme sen... måste ju upp 7 imorrn för att hinna med allt tills vi åker till Askö Stuteri :) Åh vad jag är glad över det här!
När vi kommit hem igen måste jag rida Tindra och Lorento för Tindra ska hoppa sin första bana och Pay and Jump på torsdag och syster hinner inte rida Lorento själv imorrn och han måste gå för han ska masseras på torsdag.

Men nu måste jag sova om jag ska orka upp imorrn...
Godnatt och ha det bäst!
PUUUSSS

Världens finaste prinsessa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0