Nanananannanana jag har precis fått mitt första IG....

2012-05-23 @ 18:53:59
Nanananananana jag har precis fått mitt första IG någonsin under gymnasietiden :P i svenska av alla ämnen... HAHA
Så på fredag har jag både mitt sista matteprov i Matte C-kursen och omprov på svenskan.. och imorrn har jag ett Fysikprov.. Jippie.. har jag någon aning om vad jag ska kunna... nepp inte alls. men blir till att plugga en stund nu så man fattar lite iaf,, kan ju vara bra (Y)

Hästarna får vila idag med för MÅSTE verkligen plugga..
Hare bäst!
PUUUSSS

Jag vill att min prinsessa ska komma hem snart, saknar henne! ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Tjena! Den är i storlek full :) (om du mena fårskinnet nu?! :))

2012-05-27 @ 22:33:15
URL: http://mariehj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0