Mina nya kärlekar! :D

2012-05-31 @ 21:40:59
Idag har jag jobbat från 10-17 :) Var trevligt fast regnade halva dagen.. men de var uppehåll när jag cyklade hem som tur var! ;p
Jag fick en filt som betalning med mig hem som jag velat ha i flera månader :D Så mysig och fluffig och dessutom i 100% lammull!

Och när mamma kom hem så hade hon med sig min nya kärlek :D satt perfekt och är sååå jävla skön och snygg! :D Pappi är bara bäst ibland!

Imorrn blir det skola till 10.30 sen blir det Naprapaten till 11.10 sen blir det umgås med Rasmus hela eftermiddagen :D ska dra med honom till Hööks för att kolla på ridbyxor, till Jysk för att dom har lagerrensning och till New yorker för att jag måste kolla på en ny bh ^^ men innan de ska vi fika på Café Årummet och ha det myspys! :D Har saknat lille rasmus! :(

Men nu måste jag sova för att orka upp imorrn.
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0