Helgens upplevelse

2012-05-20 @ 23:21:18
Den här helgen spenderade jag hos pappi,, eller aa jag åkte dit igår vid tre-tiden sen åkte jag hem idag vid sju-tiden. det enda jag har gjort hos pappi har typ varit och legat och sträckläst Jane Eyre,, och idag solade jag även samtidigt en stund på dagen,, och lite färg fick jag faktiskt ;D Juste igår innan jag åkte till pappi så stängslade jag och mamma om ena hagen litegrann så att den blev lite större :) glada hästar fick vi iaf!

Idag har jag mått illa, haft ont i huvudet och halsen har känts ovanligt liten medan tungan har känts 3ggr så stor... ingen trevlig dag..
Men nu mår jag bättre när jag har tagit en allergitablett för säkerhetensskull med tanke på att tungan kändes 3ggr så stor. Imorrn blir det att gå dubbelt på Presentbutiken i Gimo från tio till halv tolv sen blir det till att ta bussen in till skolan och göra det där nedrans Svenskaprovet... måste läsa de sista sidorna i boken inatt bara sen tror jag att jag kanske kan lyckas klara av det.

Men nu måste jag lägga mig och läsa om jag ska orka upp imorrn!
Hare bäst och godnatt sen!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0