♥ Världens bästa ♥

2012-05-05 @ 21:44:26
Igår åkte världens bästa :'( Kommer sakna honom MASSOR! Men jag tror han kommer få det bra hos den 8åriga tjejen :) Sherry var helt till sig igår, stallets kung var ju inte i sin box :/söten.

Vi fotade lite igår innan dom kom och hämtade honom också, och jag skrittade honom för sista gången, kommer nog aldrig lita så mycket på en annan häst som jag gör på Moritz, jag var aldrig någonsin rädd på honom!

Vi fick fyra helt underbara år tillsammans med massa oförglömliga minnen! jag tänkte göra ett inlägg imorrn med en liten resumé av våran tid tillsammans mest för att påminna mig själv om alla underbara dagar jag fick av världens bästa! :) hoppas ni kommer gilla det.

Idag har jag jobbad (haft praktik) på Granngården i Alunda 9-14 efter det umgicks jag med två trevliga grabbar :) mycket trevligt! sen blev det hem och mocka och nu blir det strax sova för jobbar 10-14 imorrn med :)
Jag kommer låta hästarna få vila en vecka eller så nu (tills brunsten är över) för det är ingen idé att ta en fight med två rödhåriga bitchar.. satan vad Ella och Tindra är griniga... som oss tjejer när vi har mens... BITCHAR!!! Sherry har också börjat brunsta nu så om 2-3veckor åker hon till sin hingst Handzome :) denna lilla snygging! och tanken är att Ella ska åka till sin hingst då också.. men han finns inte med i språngrulla så man kan inte anmäla.. så det blir till att ringa till dom och prata om det igen. för de sa att dom inte hade hittat honom där dom heller. menmen hoppas det löser sig :) Ellas hingst är denna snygging!

Menmen nu måste jag sova om jag ska orka upp imorrn..
Hare bäst!
PUUUSSS

♥ Sista Dagen Med Världens Bästa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0