Avslutad praktik, så säger nu Hej till en ledig vecka i höst (Y) och Välkommen till familjen Lorento!

2012-05-13 @ 23:12:07
Som rubriken säger så har jag idag avslutat min praktik som jag har haft under de två senaste helgerna. Haft det väldigt trevligt på Granngården i Alunda, rekomenderar att ha praktik där! Men eftersom jag nu har klarat av min Naturbrukspraktik, som egentligen ligger under en vecka i höst så kan jag nu säga Hej till en ledig vecka när alla andra har praktik ;D HÄRLIGT!!!

Efter att jag slutat vid 14 så åkte jag till Gimo marknaden i Gimo där mamma stod. köpte 7 remmar för 100kr, 4st Sur Coca-Cola och 3st vanlig lakris,, UNDERBART GOTT!! efter det stängde vi vagnen och åkte hem för att fixa stallet tills Lorento kom. :)
Så Välkommen till familjen Lorento!

foto: Maria Ejerfeldt

Imorrn har vi prov i idrottsteori,, måste plugga lite till innan jag sover men sen blir det sängen som gäller,, måste orka upp och duscha imorrn för om jag gör det nu så kommer jag somna i duschen..
Så ni får ha det så bra!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0