Vi fick visst vinter igen.... -.-

2012-03-19 @ 19:51:29
Ja som rubriken säger så fick vi visst vinter igen... ute är det nu ca 5cm snö hos mig men i Uppsala har allt smält bort redan... orättvist!
Och det värsta är att jag broddade av hästarna igår... så idag fick dom vila och jag hamnade här framför datorn :)

Visst ser det härligt
ut?!...


Idag har jag gått i skolan och först haft Svenska hela förmiddagen sen började vi med ett nytt projekt på Projekt och Företagande kursen nder eftermiddagen :) Vi ska först göra en budget och studieplan för "universitetsplugg och hemifrån flytt" och sen ska vi göra en film som handlar om ett företag som håller på att gå i konkurs men som får hjälp av "Lyxfällan" och så ska vi få upp företaget på benen igen :) Så dagens lektion ägnades åt att kolla på ett avsnitt av Lyxfällan :) Väldigt bra program faktiskt! Sen fick vi även tillbaka våra kristendomsprov och tänka sig jag fick ett VG :o Jag ÄR chockad! men vääääldigt nöjd! :D

Men nu måste jag ta och göra något nyttigt istället för att bara lata mig!..
See ya! hare bäst.
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0