Musik Direkt, Löshoppning och ny säng! :D

2012-03-04 @ 18:35:26

Går var lillebror med och tävlade i Musik Direkt och saaaatan vad klockrent han satte låten! Både jag och syster M höll på att börja gråta och jag satt och skakade! SÅ BRA VAR DET!! :D 

Här har ni nästan hela låten! missade början och ingen bra filmkvalité..

Idag har vi varit iväg med lilla Ella och löshoppat i Happsta. I början fattade hon inte alls vad hon skulle göra eftersom det var första gången men när hon började fatta så tyckte hon det var kul :D

Här kommer en liten film på de tre sista sprången, hinderhöjd 70cm

Jag red även Tindra innan vi löshoppade Ella :) Och idag har hon galopperat för första gången med ryttare :D och det gick jätte bra!
Efter att vi kom hem från löshoppningen så åt jag Amerikanska pannkakor med jordgubbssylt! satan vad mättande en sådan var! Efter det så satte jag mig och pluggade lite VDL och sen gick jag ut och red Moritz barbacka i solen, vi skrittade mest och bara myste i det härliga vädret, så underbart att rida honom! :')

Men ne nu måste jag sluta sitta här.. imorrn sitter jag på bussen 07.05 som vanligt men denna gång tar inte min bussresa slut i stan utan där blir det byte och sen vidare ut till Westgate Farm och John Hickey för praktik :D HÄRLIGT!
Hare bäst för nu ska jag gå och lägga mig och sova i min nya underbara 105-säng som jag äntligen fick in från stallet igår efter 2månader mellanlandning där.. (Y) så underbart sköön!


See ya!
PUUUSSS


Kommentarer
Postat av: Elaine

Vad fint Tinus spelade och sjöng:)

2012-03-07 @ 19:33:29
URL: http://mademoiselleelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0