Trevliga dagar :)

2012-03-17 @ 23:17:41
Detta var gårdagens sysselsättning, kan ni se vad jag gjorde hela min sista dag på praktiken hos John? ;)


Igår kväll åkte jag som sagt till Alex och sov där inatt :) Mycket trevligt! Var hemma vid 12.30 och då var det bara att käka frulle och ge sig ut och rida pollarna :) Syster S skulle leda Sherry ner till vägen och tillbaka men det slutade med att jag fick ta över henne och ha henne som handhäst direkt utanför stallet för hon flög i luften.. Snacka om taggad häst när hon gjör kapriollsprång i skritt xD HAHA Moritz tytckte bara hon var dryg!
Efter det så red jag en liten stund till på Moritz, red i alla gångarterna och red igenom en stor vattenpöl (lite vattenträning är aldrig fel!) och han skötte sig bra som vanligt :)

Efter det mockade jag och sen gav jag mig ut på Ella :) har ju jobbat henne hemma på gårdsplanen för att hon ska börja acceptera höger skänkel och det har gett resultat! hon gjorde klockrena (för att vara henne, alltså inga sparkar eller bockar) fattningar åt båda hållen :D och sen jobbade jag henne genom vattenpölen också och det var inga som helst probelm (Y) sen travade vi en lite bomserie på 3bommar och idag löft hon på benen ordentligt som hon skulle!

Sen efter det så försökte jag plugga lite Psykologi... gick inte så bra kan vi väl säga.. gör ett nytt försök imorrn..! Middagen blev grillad korv på vår egna maj(mars)brasa ute i hagen :D Riktigt trevligt att vara hela familjen ute och äta tsm :) man luktar mindre gott efter bara.. men det är det värt!
 
 
Här kommer bilderna jag har lovat er på Ella före och efter friseringen!
Före

Efter


Nej nu MÅSTE jag sova innan jag somnar här vid datorn! Måste bara dricka massa vatten först för känner mig helt uttorkad typ :S inte bra... plus att jag blivit solbränd i ansiktet på praktiken i onsdags och torsdags.. inte så vackert eftersom jag hade mössa på mig så pannan är typ vit... -.-'
Menmen natti alla underbara!
Hare bäst och sovgott!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0