Produktiv dag (Y)

2012-03-21 @ 22:17:27
Idag hade jag psykologilektion från 8.30 till 11 :) bara arbeta ikapp tid (y) men kom inte så långt innan jag körde fast... menmen lite är gjort iaf. Efter det åkte jag med mamma till Alunda för att gå till banken och fixa så att ja kunde föra över pengar från mitt sparkonto till mitt personkonto :) sen gick jag till apoteket och hämtade ut mina nya p-piller sen begav vi oss till stan. väl där åkte vi till pappas jobb för att få en ny underskrift på lillebrors ansökan om pass (då han hade tappat bort den gamla..) sen åkte vi till Knivsta och på vägen dit så åkte vi förbi Alsike och fyyyfaaaan där kan man ju inte bo :o Skolåda efter skolåda.. precis intill varandra :S Usch kommer aldrig bo så!
sen åkte vi och hämtade lite saker åt mamma i knivsta sen åkte vi till Bauhaus och där köpte jag 3lådor på hjul som jag ska ha under min säng :) får ju liksom inte plats med mina flyttlådor längre.. Sen blev det hem och mocka och fixa stallet sen blev det soppa och våfflor till middag :D AWESOME GOTT!! Har haft en väldigt trevlig och produktiv dag idag (Y)
Men nu måste jag sova för imorrn har jag fysik, kemi och matte hela dagen... fast med vår nya lärare :D hoppas hon är bra..!!
Menmen Sovgott och hare bäst!
PUUUSSS

Gammal bild på Ella får göra detta inlägg lite roligare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0