Pluggdagar!

2012-03-11 @ 21:13:37
Igår pluggade jag hela eftermiddagen, gjorde klart en inlämningsuppgift och skickade in den :) sen satte jag mig vid tv med pappi och kollade på Melodifestivalen och käkade godis och chips och hade kvalitetstid med älskade pappi :) väldigt trevligt! men tyvärr tycker jag Danny borde ha vunnit :/ menmen det går nog bra för Loreen också..

Idag har jag suttit och pluggat hela dagen förutom en liten stund då jag gick ut och hjälpte pappa lasta ved :) Gjorde klart en psykologiuppgift och lämnade in den (Y) sen hjälpte jag pappi med maten och nu sitter jag och kollar på Äkta människor. Så sjuuukt jävla bra serie!

Imorrn börjar sista veckan av blockpraktiken hos John Hickey :)
Men nu måste jag kolla på tvn!
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0