Veckan som varit i en kort resumè :)

2012-06-09 @ 23:34:31
sry för den dåliga uppdateringen men jag är inte motiverad alls till att skriva något roligt.. så idag får det mest en uppdatering om vad som hänt den senaste veckan :) btw jag funderar på att sluta blogga,, vad tycker ni?

I mådags gick jag i skolan sen var jag och fikade med Dennis. sen blev det hem till systrarna och hjälpa dom baka och mysa med denna "lilla" kisse :D

i tisdags var det ju studenten så jag åkte till Boland med syster och Arvids föräldrar och kollade på honom när han sprang ut och sen åkte vi hem tills Arvids föräldrar och käkade och hade mottagning hela kvällen :) Väldigt trevligt!

Detta var min fina studentpresent till arvid (A) ett litet skämt om en sak som hände för ungefär 12år sen :P skratta gott gjorde vi iaf!

I onsdags träffade jag Dennis, och sen träffade vi även Tedde, Risse, Moa och Evelina :) Mycket trevligt! I tordags var jag ledig från skolan så då va jag hemma och pluggade på förmiddagen sen åkte jag och mamma till Askö och hämtade hem min älskade prinsessa :D Saknat henne så otroligt mycke!

Men nu är min vackra flicka hemma igen :'D ♥


Och igår åkte jag in till skolan och lämnade in lite uppgifter sen drog jag till naprapaten och satan så skönt det är efter! efter det drog jag till gränby och hämtade ut mina nya sandaler :D och drog jag till Heidenstam och träffade Dennis, William, Moa, Rasmus, Tedde m.fl. och lämnade min väska sen drog jag till Alunda och firade lillebror som gick ut 9an och sen blev det bussen in till stan igen och spenderade kvällen och natten med trevliga människor! Mycket trevligt!

Och nu sitter jag här hemma och har allmänt tråkigt men egentligen borde jag plugga fysik men pallar inte.. Imorrn blir det nog åka med mamma till marknaden i Halsta och kolla på en navelpiercing och plugga lite fysik :)

Sådär det var min vecka i kort resumé, hoppas det dög för er!
Nu måste jag hitta på något att göra eller gå och sova innan jag ruttnar bort..
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0