Så lycklig!

2012-06-16 @ 12:39:57
Träningen igår gick så jävla bra :D båda gick så jäkla fint! så jäkla stolt och nöjd över dom! fick massor av beröm från Marie för jobbet jag gjort med Tindra :'D man blir så glad och lycklig när man får bekräftat att det man gör är bra! :')
Dock råkade jag stå mellan Tindra och bommen när hon bestämde sig för att trycka hela sin vikt mot den,,, gör bara lite ont i revbenen nu men jag överlever iaf :)

Imorrn blir det Pay and Jump på dom små sakerna i Almunge. hoppar 50 och 60 på båda :) Idag är det världens tråkigaste väder ute... molning och ska börja regna.. så idag går alla med varsitt skaltäcke för att inte bli blöta och nerkylda :) blir väl till att putsa och packa inför imorrn,, måste va i almunge 10.30 så lär åka en timme innan.

Men nu måste jag göra någon nytta!
Ha det bäst!
PUUUSSS

♥ Ab imo pectore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0