Mysig och trevlig dag och kväll med fina vänner

2012-06-19 @ 14:04:58
Igår klippte jag av mig lite slitna hårtoppar hos Emmy :) Blev bra. Efter det umgicks jag med Sofie och Mysan, vi åkte runt och fördrev tid och sen drog vi till Mysan och grillade och hade det trevligt :) På kvällen när jag cyklat 1mil hem från Gimo så tog jag mig en lite kvällspromenad med finaste prinsessan♥


Idag var vi till vet. med Sherry för att kolla om hon var dräktig och lite sånt men det var hon inte :) Nu blir det ut och springa med lillebror sen blir det åka till Gimodammen och grilla med saknade Ida :D Mysigt!

Och jag fick nyss ett sms om att min nya mobil har kommit så mammi hämtar ut den åt mig idag :D Lycklig chey!
Men nu måste jag skynda mig!
Ha det bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0