Lyckad Pay and Jump!

2012-06-12 @ 23:01:09
Idag var jag till UPK och hoppade Pay and Jump på Ella och Tindra :) Ella gick felfritt och var huuuur duktig som helst! :D och Tindra fick ett ynka pet på grund av att hon är lite lat och inte orkar lyfta på frambenen :P Men är så sjuukt nöjd med båda två för dom skötte sig galant för att vara första gången vi åkte iväg med båda, visst dom gick och skrek efter varandra men dom lyckades fokusera på sin sak när det väl gälde (Y)

Idag börjar jag dessutom mitt sista Sommarlov någonsin :D lite sorgligt men mycket skönt! Detta ska jag fira med att göra dipp och gå och sätta mig i fotöljen med en stor skål chips och kolla på en bra film! Så mysigt! 
Ni får ha det så bra så länge så får vi se när nästa inlägg kommer :) imorrn ska jag iaf umgås med underbara Sofie! Åh vad jag saknar den människan! :( Så sjukt underbar♥ 

Ha det underbart alla goa och gla´a!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0