Den satt perfekt fast det gjorde inte det jävla vädret...

2012-06-02 @ 18:12:19
Började dagen med att vakna självmant 7.45 då blev det ut i stallet och mocka och plocka in dom stackars hästarna som frös som grisar bara för att det spöregnade :/ men när dom fått varsitt ylletäcke så blev det genast bättre (y) efter det diskade jag och fixade lite i köket och sen har jag städat rummet lite grann.
Mamma var och hämtade mitt paket från Bubbleroom som innehöll min nya bikini :D den satt perfekt och var as snygg! kunde inte låta bli så bestälde en till bikini fast lite annan modell och färg (A) Oups! heheh fast allt är på rean (y)

Kolla visst var den snygg? :D

Det har spöregnat heeeela jäääävla dagen.... -.- skitväder! så jag har inte kunnat rida så nu tänker jag ta lite chips och sätt mig och kolla på någon bra film på tvn ist,, myspys!
Ni får ha det så bra gullepluttar!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: Elaine

Den var snygg! :)

2012-06-02 @ 19:13:05
URL: http://madmeoiselleelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0