Dagens sysselsättning blev dyr (a)

2012-06-15 @ 00:14:17
Imorse bar det av till Västerås och Glada hästen i spiltan! åh jag skulle kunna gå där i flera flera timmar :D
Denna fina lilla Graman fick jag med mig hem :'D Kostade "bara" 789:- ^^


Efter det åkte jag dubbeldäckare till Uppsala och gick till Naprapaten :) Åh så sköööönt det är efteråt!!!!
Sen spenderade jag några timmar själv på stan och handlade upp 795kr (a) heheh Men åh så värt pengarna det va!!

Linne i organiskt bomull från Gina 79:-


Luvtröja från Cubus 139:- (ord. 199:-)


Tunt stickad tröja (Vila) från Holmlunds 129:-


"Mjukisshorts" (Serious Sally) från Holmlunds 149:-


BH från Triumph 299:- UNDERBART SKÖN!


Sen åkte jag till lilla Alunda och mina systrar och sen hämtade mamma upp mig där och nu ska jag sova för imorrn måste jag ut i hagen och leta efter Ellas tappade framsko.. Duktig hest!... -.-'
Hare bäst och sov gott alla ni fina!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0