Whiie superfina hästar :D

2012-01-29 @ 17:13:17

Träningsvärk i hela kroppen sen i fredags och imorrn kommer jag förmodligen inte kunna gå då jag har ridit igenom två superfina hästar idag.. x( inte kul! Men Ella och Moritz var superfina iaf! Ella bråkade lite i galoppfattningarna till vänster men annars var hon superduper. Moritz var hur fin som helst redan från början och sen jobbade han igenom hela kroppen. Hur härligt som helst när det går såhär bra! :D

Nu ska jag fixa lite med Flex för att se att allt funkar till Onsdag då jag har min första Psykologi A lektion hemma då ;D lite läskigt faktiskt men det kommer nog gå bra tror jag!
Sen ikväll kommer Maria och Arvid hit, de slutar sin buggkurs kl 19 i Alunda sen hämtar Siri dom (Y)
Aja nu måste jag vara lite duktig.
See ya!
PUUUSSS

Två små bilder från dagens ridpass på Moritz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0