Väldigt trevlig kväll!

2012-01-28 @ 14:23:53
Igår var det ju "Kändis" tsm med Alex, Fridus, Nea, Issa, Klas m.fl. Elaine gjorde oss även sällskap ibörjan :) En underbart trevlig kväll blev det med underbara människor!
Vi höll på med min sminkning och mitt hår i 2,5timme igår innan jag åkte till Gimo :P  Var riktigt nöjd med allt! men vi glömde fota..
Men här kommer en bild på mig och Fridus, kanske inte så tydlig men man ser lite iaf :)



Här har ni även en skillnad på hur mitt hår såg ut innan jag färgade det och efter att jag färgade det :)

Före
(dålig bild men man ser utväxten)


Efter
- Utväxten borta (Y)


Och nu är det öppet hus här hemma för att fira att jag fyller 18år på måndag :D Farmor och pappa kommer, Adri skulle försöka komma sen vet jag inte mer :P men hoppas det kommer några stycken iaf (Y)

Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0