Träning för Karolin Kamensky :D

2012-01-06 @ 12:09:32
Igår var jag till Norrtälje med Moritz på hoppträning för Karolin Kamensky :D Nog en av de roligaste träningarna någonsin! Moritz tyckte det var väldigt kul så på slutet blev han väldigt stark och framåt men jag är SUPERNÖJD med allt, vi kom bra på nästan alla språng, jag såg avstånden hela tiden (Y) och allt bara stämde hela tiden :'D så härligt när det blir så!



Påvägen dit så började biljäveln krångla... den krånglade när vi skulle till ridhuset med Ella i onsdags också.. men då var det bara höger frambroms som låg på men då åkte vi upp på Björkö och lät mammas bröder fixa det (Y) Stort tack för det! Men igår när vi hade åkt mer än halvvägs till Norrtälje så började ALLA lampor på instrumentbrädan att glöda (lysa litegrann).. men vi tog oss till Ridhuset i tid iaf (Y) men sen när vi skulle hem så gick han som han skulle ett tag, fast vi fick åka på halvljus hela tiden.. men när vi kom till rakan innan Sotter (några km från knutby) så började vi märka att lyset blev svagare och svagare och tillsist dog biljävel... -.-'' Då var det bara att ringa Janne för att hämta oss med Mammas bil. Sen bytte vi bil framför släpet (utan att lasta av Moritz) och sen åkte vi äntligen hem! jag käkade min middag kl. halv 12.. jag var hungrig kan jag säga!

Ja det var min gårdag ;) Visst låter det kul?!
Ne nu ska jag plugga..! Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer
Postat av: amandis

har hon träningar ofta? eller var det bara nu, eftersom hon åkte ner till tyskland(?) i somras.

isf, hur kontaktar man om träning xd



sv: nej nellsan har ingen blogg! bara en gammmmal väldigt o uppdaterad xd

2012-01-08 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0