Solvärme i ansiktet

2012-01-03 @ 16:31:57

idag har det varit super fint väder :D Solen värmde tom (när det inte blåste) ;D
Idag har jag ridit Ella, Moritz och Tindra. Ella fick sig en liten rundtur i skritt och trav på en massa nya ställen bara för att lära sig att det inte är farligt. hon var super duktig! Vi blev jagade av grannens katt :o Läskig katt det där! Moritz fick sig en skrittur barbacka i skogen, väldigt skönt tyckte han. Vi hoppade lite diken och sånt, väldigt kul tyckte han! Skrattade gott när han hoppa jämfota över ett "enormt" dike, på hela 40cm xD Söten!



Efter det fixa jag stallet och käkade lunch sen åkte jag och red Tindra, hon var super duktig! Allt går som smort nu,, skrittade och travade ute helt själv samtidigt som Marie ledde Idde (hennes stora häst). Idde hoppade och levde rövare hela tiden, överenergi eller vadå! x) Men det sjuka var att Tindra knappt brydde sig :o Hoppade till och sen var det bra,, helt sjukt härligt det är att rida henne nu! Sån skillnad!

Nu ska jag skriva ner en lista på saker som jag måste köpa till Ella (spara pengar till) och så ska jag skriva ner mål för 2012 (Y)
See ya later!
PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0