Godmorgon 05.50!

2012-01-25 @ 08:30:38
Dagen började 05.50 (Y) då var det bara ut i stallet och morgonfodra och sätta på täcken, efter det blev det tempa och plocka av bandaget på Sherry :) hon var hur snäll som helst idag och deaautom såg såret mycket mycket finare ut! Sen fick hon gå ut i hagen och ät sitt morgonhö eftersom hon inte får stå i boxen utan bandage och eftersom mamma åkte kl. 06.20 så var jag var tvungen att slänga ut henne på direkten :)
Efter det blev det byta kläder, sminka mig och fixa håret sen bege mig till bussen. Jag fick väcka Janne typ hundramiljoner gånger innan han gick upp.. (det var han som skulle skjutsa mig till bussen)

Men nu börjar min lektion strax! Psykologi A here we come!
Bye Sweeties
PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0