Första skoldagen..

2012-01-11 @ 19:16:38
Kul att börja första skoldagen med regn.. Jag som ville ha mer snö :(
En lektion på 1.5timme sen slutade man 10 och så ser mina onsdagar ut framöver (y) Hur härlig som helst! Fast jag kommer inte behöva åka till skolan för att ha lektion utan jag kommer sitta hemma vid datorn då det är en "Flexlektion" med andra elever från alla andra Realgymnasier i hela Sverige och vår lärare kommer från Norrköping :D Så mina onsdagar kommer vara helt awesome!

När jag kom hem så la jag mig på sängen och sov 2timmar (Y) huuuur skönt som helst!
Sen blev det ut på promenad med Siri, Ella och Moritz. Sen mockade jag ut Ellas vinterbädd.. jävla skitgris!!! -.-'' Men nu har hon ren och fräsch box igen ;D

Men nu ska jag snart bege mig till Gimo för att träffa underbara och saknade Dolf :D

See ya later babes!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0