Färgning och klippning ;D jag är riktigt nöjd faktiskt!

2012-01-26 @ 22:20:08
Idag har jag varit hos frisören och färgat och klippt mig ;D och jag är riktigt nöjd faktiskt! Bild kommer senare då det finns personer som inte får se det förens imorrn ;P Vilken färg tror ni det blev?

Sen har jag ridit och Ella var huuur fin som helst :D men sen har vi Mr. Monster som var huuuuuur taggad som helst! x) inte så smart att rida på hack då kan jag säga, fyfan galna ponny! xD Men det är alltid lika kul när han är såhär taggad, så lätt att rida ihop honom då ;)
Nu på kvällen lyckades jag bli sparkad på handen av en brodd från Sherrys framben (hon slog med det när vi bytte bandage) så imorrn kommer jag nog vara blå.. det gör ont och såklart är det högerhanden x( jätte lyckat!

Imorrn blir det skola sen hem och fixa mig sen till Gimo för att förfesta innan Kändis ;D Galet kul det kommer bli!
hare bäst, nu ska jag sova!
PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0