endast dagar kvar (Y)

2012-01-21 @ 11:38:12
Nu är det bara några dagar kvar tills några "milstolpar/roligheter" i mitt liv (Y)
Onsdag (25jan) - ska till John Hickey och kolla på hans anläggning inför min praktik v.10-11 :D
Torsdag (26jan) - Färga och klippa håret (y) Vad det blir för färg får ni se sen ;)
Fredag (27jan) - "Kändis" med massa roliga människor! Kommer bli galet kul!
Lördag (28jan) - Fira min 18års-dag med öppet hus mellan 13-18 :)
Måndag (30jan) - MIN FÖDELSEDAG :D
Fredag/Lördag (3-4feb) - Ut på krogen med Syster M, Arvid och kanske Syster S :D (Y)

Dessutom är jag typ rik nu (ca 1500spänn), plus att jag får mer pengar den 28jan och dessutom borde Studiebidraget komma nästa vecka :D GLAD CHEY!

Igår kollade jag igenom vad jag har fått för betyg på mina hemtentor och labbrapporter i Kemi A, Fysik A, Matte B och Matte C.
Är faktiskt rätt nöjd med och stolt över dom :D ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0