Dagens påhitt

2012-02-01 @ 00:11:43
Idag har jag gått i skolan, Seeeegt som faaan! somnade på Växt- och Djurlivs lektionen.. (Y) Metorstiden var bara dryg och seg... menmen efter det käkade jag Nachotallrik till lunch med Anna, Blocher och Emma. Mysigt! Sen sista letionen hade vi Idrott och vi var till Uppsala Dance Center i St. Per's Gallerian tillsammans med HV1 och dansade Street! Hur kul som helst faktiskt! Något jag skulle kunna göra om!
Efter det bar det av hemmåt, umgick med Kristin en stund tills bussen kom. När jag kom hem så fick hästarna EM-hö och sen satte jag mig vid datorn för att plugga men... jag fastnade såklart på FB där jag pratade med Alex.. Sen så kollade jag mitt konto för att se om Studiebidraget hade kommit,, och det hade det men jag hade även fått pengar av pappi så jag blev rätt chockad när jag såg att jag hade 3000kr där! XD så då fick det bli att handla lite kläder på Bubbleroom.se (Y) :D plus att Siri köpte en kofta till mig där också :D Supernöjd med allt! Bilder kommer sen när jag fått hem dom! Hästarna fick vila idag då jag har sjuuukt ont i benen efter dansen XD

Imorrn ringer klockan på 7.30 då blir det morgonfordning av hästarna sen blir det att sätta sig vid datorn och ha lektion från 8.30 till 11.00 :D SUPERGLAD att allt funkar som det ska nu så jag kan ha mina Psykologi lektioner hemifrån!
Efter det blir det ut och rida medan det är ljust :)
Aja nu måste jag sova innan jag somnar sittandes här framför dator..
Hare bäst!
PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0