Besök hos älskade Farmor ♥

2012-01-13 @ 01:02:05
Dagen började med att gå ut och morgonfodra i spöregn.. sen börja med Derivata i MatteC:n.. sen hjälpa Hanna och Linn med Kemihemtentan som smarta jag redan hade gjort ;) sen gjorde vi klart fysikhemtentan också. Sen begav jag mig hem till lilla hålan Gimo,, väl där gick jag till Farmor för kom inte hem till skogen.. Men hade en väldigt tevlig kväll hos älskade Farmor och Björn!

Och nu sitter jag här men egentligen borde ha stängt av och sovit för 2timmar sen (A) oups ^^ hihi
Så jag får väl vara duktig och stänga av och gå och lägga mig så jag orkar med 6timmar matte, fysik och kemi imorrn.. (Y)..
Hare bäst!
PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0